Bakan Yerlikaya: Polisimizin hakları için varız, ücret dengesini sağlayacağız

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, polis teşkilatına yönelik özlük hakları ve atama sisteminde yapılan reformlarla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Yerlikaya, ‘Jandarma, Emniyet ve Sahil Güvenlik aynı işi yapıyor; hepsi aynı ücret dengesinde olmalı’ dedi.

GÜNCEL - 09-11-2025 09:37 823 kez okundu.

Bakan Yerlikaya: Polisimizin hakları için varız, ücret dengesini sağlayacağız

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, polis teşkilatına yönelik özlük hakları ve atama sisteminde yapılan reformlarla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Yerlikaya, ‘Jandarma, Emniyet ve Sahil Güvenlik aynı işi yapıyor; hepsi aynı ücret dengesinde olmalı’ dedi.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, katıldığı televizyon programında yaptığı açıklamada, polislerin atama sisteminden özlük haklarına kadar birçok alanda önemli adımlar attıklarını vurguladı.

Bakan Yerlikaya, bu yıl yapılan düzenlemelerle atama ve nakil yönetmeliklerinde köklü bir reform gerçekleştirildiğini belirterek, “Atamaları artık tıpkı Sağlık, Milli Eğitim ve Tarım Bakanlıklarında olduğu gibi elektronik sisteme bağladık. Herkesin gözü önünde, şeffaf bir biçimde arkadaşlarımızın tayinlerini 8 dakikada tamamladık” ifadelerini kullandı.

“EŞ DURUMU ATAMALARINI HER AYA ÇIKARDIK”

Bakan Yerlikaya, personel taleplerinin dikkate alındığını vurgulayarak, “Eş durumu ve mazeret atamaları yılda iki kez yapılıyordu, biz bunu her aya çıkardık. Artık yılda 12 kez yapılabiliyor” dedi. İllerde düzenlenen huzur toplantılarında personelle bir araya geldiğini söyleyen Yerlikaya, “Onları dinliyorum, her biriyle yakından ilgileniyoruz” ifadesini kullandı.

KAYNAK ;İGFA

Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu

27-06-2026 - GÜNCEL

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

Akören Belediye Başkanı Arslan’dan Başkan Altay’a Tebrik Mesajı

27-06-2026 - GÜNCEL