Başkan Korkmaz, "Kağıt üstünde kolay bir maç olarak gözüküyor aslında. Ama bu maçın kolay olmayacağını biliyorduk. İlk yarıda gol bulsaydık farka gidebilirdik ama olmadı. Deplasmandan 3 puan almak bizleri mutlu etti" dedi.
Başkan Altay: “Emeklilerimiz Kültür Turlarımız Seydişehir-Beyşehir Gezisi İle Başladı”
15:04 - GÜNCEL