Vali İbrahim Akın Başkanlığında Kaymakamlar Toplantısı Gerçekleştirildi

Konya Valisi İbrahim Akın Valilik toplantı salonunda 31 ilçe kaymakamları ile bir araya geldi .

GÜNCEL - 29-01-2026 14:40

Toplantıda ilçe kaymakamları dinleye vali Akın , İlçelerin ihtiyaçları, talepleri, projeleri, devam eden yatırımları ile kamu hizmetlerini değerlendirildi.

‘Valilik toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıda; Vali İbrahim Akın ilçelerde yürütülen çalışmaların son durumu, ilçelerin genel durumu, asayiş ve güvenlik hizmetleri, yapılan yatırımlar ve projeler, trafik güvenliği,  eğitim, sağlık, sosyal ve ekonomik alanlardaki hizmetler ile kış tedbirleri ilgili kaymakamlardan bilgi alarak istişarelerde bulundu.

Günün Diğer Haberleri