Vali Akın’dan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünü Ziyaret Etti

Vali İbrahim Akın, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünün yeni hizmet binasını ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

GÜNCEL - 31-05-2025 09:08

Vali İbrahim Akın, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğünün yeni hizmet binasını ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

Ziyaret kapsamında Vali Akın, İl Müdürü Fatih Ayaz’dan vatandaşlara sunulan hizmetler hakkında bilgi aldı.

Çevre Haftası dolayısıyla kurum personelinin haftasını kutlayan Vali Akın, çevre bilincinin artırılması yönündeki özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Günün Diğer Haberleri