Konya'da 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı coşkuyla kutlandı

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Mevlana Kültür Merkezi Amfi Tiyatro’da düzenlenen etkinliklerle coşkuyla kutlandı. Vali Vahdettin Özkan, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mustafa Uzbaş, İlimiz protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaşımızın katıldığı kutlamalarda, öğrenciler tarafından halk oyunları ve sportif gösteriler yapıldı.

GÜNCEL - 20-05-2024 11:04

Konya’da ilk tören Anıt Meydanında yapıldı. Öğrencilerle beraber Atatürk Anıtı'na gelen Gençlik ve Spor İl Müdürü Birdal Öztürk ve çeşitli Sivil Topluk Kuruluşu üyeleri Anıta çelenk bıraktı. Ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı okundu. Daha sonra kutlamaların yapılacağı Mevlana Kültür Merkezi’ne yürüyüş düzenlendi. Burada da il protokolünün katıldığı törendeki kutlamalar, spor ve halk oyunları gösterileriyle devam etti. Törene katılan çocuklar ve gençler, ellerinde Türk bayraklarıyla bayramı kutladı

Günün Diğer Haberleri