Konya SMMMO Başkanı Halil Bıçakcı ve yönetim kurulu üyeleri, geçtiğimiz günlerde göreve başlayan MHP Konya İl Başkanı Sedat Göncü ve yönetim kurulunu makamında ziyaret ederek "hayırlı olsun" dileklerini iletti.
Mesleki ve Bölgesel Konular İstişare Edildi
Sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, Konya’nın sosyo-ekonomik yapısı, kent gündemi ve mali müşavirlik mesleğinin bölgedeki durumu üzerine fikir alışverişinde bulunuldu. Konya SMMMO Başkanı Halil Bıçakcı, yeni yönetime başarı dileklerini sunarak, şehrin gelişimi adına her türlü iş birliğine hazır olduklarını ifade etti.
"Nazik Ziyaretleri İçin Teşekkür Ederiz"
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren MHP Konya İl Başkanı Sedat Göncü, Konya SMMMO heyetine teşekkürlerini iletti. Şehrin en önemli akademik meslek odalarından biri olan mali müşavirler odasının ziyaretinin kendileri için çok kıymetli olduğunu belirten Göncü, şu ifadelere yer verdi: "Konya Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası Başkanı Halil Bıçakcı ve Yönetim Kurulu üyelerine bu nazik ziyaretleri ve güzel temennileri için teşekkür ederiz. Şehrimiz ve meslek mensupları için hep birlikte koordinasyon içinde çalışmaya devam edeceğiz."
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.