Konya İMO Başkanı Yetiştirici ;‘’Şantiyelerde Dijital Dönem Başlıyor’’

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, şantiye şeflerinin işin ilerleyişini, günlük faaliyet raporlarını, ekipman durumlarını dijital ortamda kayıt altına alacağı uygulamayı duyurmuştur.

GÜNCEL - 01-01-2026 21:58

Mühendisleri Odası Konya Şubesi  Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Özgür Yetiştirici, sosyalmedya hesabından yaptığı açıklamada ;

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığının Sosyal hesabından yapılan açıklamaya göre, Mesleki Hizmetler Genel Müdürlüğü tarafından hazırlanan "Şantiye-M" uygulamasıyla, şantiye şefleri işin ilerleyişini, günlük faaliyet raporlarını, ekipman durumlarını dijital ortamda kayıt altına alacak. Şantiye şeflerinin üstlendikleri işler anlık olarak takip edilebilecekler.

 

e-Devlet'e entegre edilen uygulamanın kullanımı bugünden (1 Ocak 2026 tarihinden) itibaren zorunlu olacaktır.''Dedi 

Günün Diğer Haberleri