Konya İl Sağlık Müdürlüğünde Özel Hastanelerin Talepleri Dinlendi

İl Sağlık Müdürlüğü tarafından, şehirdeki sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve kurumlar arası diyaloğu güçlendirmek amacıyla, “Sağlık Hizmetleri Değerlendirme ve İş Birliği Toplantısı” düzenlendi.

SAĞLIK - 13-10-2025 13:22

Toplantıya Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, hizmet başkan ve yardımcıları ile özel hastane yöneticileri, hekimler ve ilgili sağlık çalışanları katıldı.

Toplantının açılış konuşmasını yapan Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yavuz, Konya’yı sağlık alanında bir marka şehir yapma hedeflerinin altını çizerek, “Bu hedefimize, kamu ve özel sektör omuz omuza vererek ulaşabiliriz. Bizler rakip değil, aynı amaca hizmet eden, birbirini tamamlayan paydaşlarız. Bugün burada toplanmamızın amacı, bu birliktelik ruhunu pekiştirmektir.” ifadelerini kullandı.

İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yavuz’un konuşmasının ardından Sağlık Hizmetleri Başkanı Prof. Dr. Emre Korkut, tarafından istatistiki veriler eşliğinde sunum gerçekleştirildi. Toplantı, yapılan sunumun ardından soru cevap şeklinde interaktif olarak genel değerlendirmelerin yapılmasıyla sona erdi.

Günün Diğer Haberleri