yapılan açıklamada Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Meslek Yüksekokulu, Meram İmam Hatip Ortaokulu ve Tahir Büyükkörükçü Fen ve Sosyal Bilimler Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrenci ve öğretmenlerine “SİBERAY” programı kapsamında Dijital Okuryazarlık ve Bilinçli İnternet Kullanımı konularında bilgilendirme gerçekleştirdi.
Kültürpark’ta Aşure Bereketi: Ak Parti Teşkilatları Vatandaşla Buluştu
23:25 - GÜNCEL