İl müdürü Önder Çiftçi’den Yılların Emeğine Vefa

Konya İŞKUR İl Müdürü Önder Çiftçi, İŞKUR ailesi olarak, Kurumumuza uzun yıllar emek veren değerli emekli çalışanlarımızla bir araya geldik. Dedi

EKONOMİ - 05-11-2025 00:21

   Sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda ; İl Müdürü  Önder Çiftçi, buluşmada yaptığı konuşmada emekli çalışanlarımıza teşekkür ederek, “İŞKUR’un bugünlere gelmesinde sizlerin alın teri, gayreti ve özverisi var. Hepinizin emeği Kurumumuzun hafızasında ve kalbinde yaşamaya devam ediyor.” ifadelerini kullandı.

Birlikte geçirilen yılların hatıraları yeniden canlanırken, samimi sohbetler ve sıcak anılarla dolu güzel bir gün yaşandı. Emekleriyle İŞKUR ailesine değer katan tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyor, sağlıklı ve huzurlu bir emeklilik diliyoruz.

Günün Diğer Haberleri