ve beraberindeki hizmet başkanları, Beyşehir ilçesinde sağlık hizmeti sunan tesisleri ziyaret ederek yürütülen çalışmaları yerinde inceledi. İlçenin sağlık altyapısını güçlendirecek yatırımların masaya yatırıldığı programda, hem sağlık çalışanları hem de vatandaşlarla bir araya gelindi.
Sağlık Bakanı’nın Selamını Miniklere İletti
İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz’un Beyşehir programındaki en renkli anlar, Yeşildağ Şehit Şefik Ayaydın İlkokulu idareci ve öğrencileriyle bir araya geldiği anlar oldu.
Daha önce hazırladıkları yaratıcı bir video ile Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’na seslenen öğrencileri ziyaret eden Doç. Dr. Yavuz, Bakan Memişoğlu’nun selam ve sevgilerini çocuklara iletti. Oldukça samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada öğrencilerle yakından ilgilenen Yavuz, çocukların sağlık alanına gösterdiği ilgi ve duyarlılıktan büyük memnuniyet duyduğunu ifade etti.
Devlet Hastanesinde Hizmet Kalitesi Masaya Yatırıldı
Ziyaret turuna Beyşehir Devlet Hastanesi ile başlayan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, Başhekim Uzm. Dr. Kutay Güven’den hastanenin mevcut durumu, personel yapısı ve yürütülen çalışmalar hakkında detaylı bir bülten aldı.
Hastanenin poliklinik ve servislerini gezerek sunulan sağlık hizmetlerini yerinde gözlemleyen Doç. Dr. Yavuz, tedavi gören hasta ve hasta yakınlarını da odalarında ziyaret ederek "geçmiş olsun" dileklerinde bulundu.
"Birinci basamak sağlık hizmetleri, güçlü bir sağlık sisteminin temel taşıdır."
Hastanenin ardından Beyşehir İlçe Sağlık Müdürlüğü’nü ziyaret eden Yavuz, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Kendir ile bir araya geldi. İlçedeki koruyucu sağlık hizmetleri ve birinci basamak sağlık faaliyetleri hakkında bilgi alan Doç. Dr. Yavuz, daha sonra İçerişehir Aile Sağlığı Merkezi ile Beyşehir 2 No’lu ve 4 No’lu 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonları’nda görev yapan personelleri ziyaret ederek özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Beyşehir’e Dev Sağlık Kompleksi Müjdesi
Ziyaret programının en önemli duraklarından biri de ilçede yapımı hızla devam eden yeni Sağlık Kompleksi inşaatı oldu. Şantiyede incelemelerde bulunarak yetkililerden son durum hakkında bilgi alan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yusuf Yavuz, bu dev tesisin tamamlandığında Beyşehir’in sağlık vizyonunu değiştireceğini vurguladı.
Yavuz, yeni kompleksin bünyesinde barındıracağı birimleri şu şekilde sıraladı:
20 Ünitli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 9 Birimli Aile Sağlığı Merkezi İlçe Sağlık Müdürlüğü Hizmet Binası Sağlıklı Hayat Merkezi (SHM) Toplum Ruh Sağlığı Merkezi (TRSM) 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonuİncelemelerinin ardından bir açıklama yapan Doç. Dr. Yusuf Yavuz, "Bu dev tesis tamamlandığında, Beyşehir’in sağlık altyapısına muazzam bir katkı sağlayacak. Vatandaşlarımız tüm birinci basamak ve koruyucu sağlık hizmetlerine tek bir merkezden, çok daha konforlu koşullarda ulaşabilecekler. Şimdiden ilçemize hayırlı olmasını diliyorum" dedi.