Eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte tüm yurtta olduğu gibi Çeltik’te de karne coşkusu yaşandı. Honamlı İlkokulu’nu ziyaret eden Çeltik Belediye Başkanı Ali Meşe, sınıfları tek tek gezerek öğrencilere karnelerini kendi elleriyle takdim etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen ve onlarla sohbet eden Başkan Meşe, çocukların tatil planlarını dinledi.
Karne dağıtımının ardından bir açıklama yapan Belediye Başkanı Ali Meşe, yoğun bir dönemi geride bırakan öğrenci ve öğretmenleri tebrik ederek şu ifadeleri kullandı: "Bir eğitim-öğretim dönemini büyük bir emek, gayret ve fedakarlıkla tamamlayan tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyorum. Bugün aldıkları karneler, döktükleri alın terinin birer göstergesidir. Tüm evlatlarımızın enerji depolayacakları, dinlenecekleri ve kitaplarla dostluklarını sürdürecekleri güzel bir tatil dönemi geçirmelerini diliyorum. Başarılarla dolu nice dönemlere inşallah."